Thursday 22 November 2012

Aku tidak pasti.

22/11/201*

Hexa telah mndapat kelulusan membina menara Bimbo di seluruh dunia, bukan sahaja di penjara sahaja. Ianya akan dibina di kawasan luar. Dengan alasan, mereka ingin melakukan uji kaji mereka dgn skala yang luas. Aku hairan bgaimana kerajaan boleh senang2 meluluskan projek mereka. Bukan sahaja di negara ini malah di negara-negara lain sekali. Aku hairan...

Semalam sewaktu aku pulang dari Subang, aku sudah boleh lihat pembinaan menara tersebut. Aku sudah lihat satu menara yang siap dibina di Amerika. Hodoh sekali..dan bertinggian 24 tingkat.. Dengar kata di US menara Bimbo telah pun membuktikan keberkesanannya. Kadar jenayah kurang sebanyak 70%. Gila...

Aku nak lihat, adakah ia betul2 sperti yng diceritakan.... Jika betul pasti negara ini akan bertukar lebih aman. Tiada lagi kes meragut, membunuh, merogol... Dunia idaman suma orang.


No comments:

Post a Comment